ONSDAG.

Måste börja med att tacka älskade Oskar Linnros för ett fantastiskt avslut på den finaste sommare någonsin. Jag, DJ Majk, hennes syster och kompis Linnea tog oss till Grönan såklart, där dansade vi, åkte Insane (som alltid) och drack öl, så kvällen var lite som den skulle helt enkelt. Sedan leverarede Oskar fantastiskt bra, ett litet lyckorus gick igenom hela kroppen och plötsligt kände tant Sofie ingen oro för skolan alls. 
 
Om exakt en vecka sitter jag och kissar på mig i en sal på Södertörn, det är då dags för första tentan. Holy moly! Att jobba deltid och plugga heltid har inte varit riktigt okej, men jag har i alla fall försökt ta hand om mig:
Trotts ansiktsbehandling har jag lyckats blivit sjuk två gånger med feber på två veckor. Från och med nu, blir det endast jobb varannan helg som planerat, inte ett jävla pass extra ska det bli! 
 
Manana åker jag och finaste vännen Emil till älskade Dalarna för lite genuint mys. Där ska vi gå ner i gruvan, promenera runt Hosjön, dricka öl och bara vara.
 
Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0